Saturday, August 23, 2008

Oasis - Stop the Clocks




Geçen hafta Amsterdam'a gittiğimde kısıtlı zamanım olmasına rağmen yine de bir yolunu bulup en sevdiğim yerlerden biri olan Concerto'ya gittim. Burdaki CD'lerin çeşitliliğine bayılıyorum ve beni bıraksalar saatlerce orada oyalanabilirim :)
Etrafa dolanıyordum ki, gözüme çarpan şeylerden biri de Oasis'in 2006 yılında çıkardığı "Stop the clocks" adlı 3 disc'ten oluşan paketi oldu. 2 müzik cd'si ve 1'de DVD vardı içinde. Oasis hayranı olarak hemen aldım onu ve bugün sıcaktan bayılmış bir vaziyette olduğum için onunla ilgilenmeye karar verdim. O kadar keyifli ki onları dinleyip izlemek! Görmek istediğim sanatçılar listesinden yerini koruyor, umarım yakında onları izleme fırsatı bulacağım! :) Eğer sizde bir Oasis hayranıysanız "Stop the Clocks"'ı kesinlikle alın!

Unutmadan konu dışı ama eskiden çok büyük bir hayranı oldum Destiny's Child (size komik gelebilir ama evet öyleydi) yeniden bir araya gelme kararı almış. 3 yıl aradan sonra onları tekrar birlikte görmek güzel olacak.

No comments: