Friday, June 13, 2008

AFAC - Bisiklet mezarlığı


2 hafta önce Pinkpop'a gitmeden önce tren istasyonuna bıraktığım bisikletim AFAC denilen şirket tarafından götürülmüştü. Bende fazlasıyla bu duruma sinirlenmiştim...Adamların işi gücü yok bisiklet polisi olarak etraftan bisikletleri götürüyolar :) Herneyse, bugün ancak zaman bulabildim ve AFAC'ın bisikletleri götürdüğü merkeze gitmek için arkadaşımla yola çıktım. Bir yer bu kadar mı alakasız bi alanda olabilir?!?! Bir de Hollandada otobüs şöförlerinin grevde olması nedeniyle mekana taksiyle gitmek zorunda kaldık. Adeta bisiklet mezarlığı olan bu alanda neyseki bisikletimi bulmak kolay oldu ve sonunda bisikletime kavuştum. :) Hollandada bisikletinizin çalınması ya da AFAC tarafından götürülmesi aynen arabasız kalmanız gibi birşey. Herneyse bisiklete kavuştum ;ancak dönüş yolu çok daha eğlenceliydi. Nerede olduğumuz bile bilmeden bisikletle geri dönmeye çalıştık, deli gibi yağmur başladı ve yarım saat bisiklet yolculuğundan sonra bir de yanlış tarafa doğru gittiğimizi öğrenip geri dönmek zorunda kaldık. Bu arada yel değirmenlerinin de arasından gittik... Tipik bir Hollanda günü geçirdim anlayacağınız.

Unutmadan, bu aralar görülmeye değer konserler olmadığı için maalesef Amsterdamdaki konser sezonunu kapatmış bulunmaktayım. Önümüzdeki hafta İstanbul'a taşınıyorum, yeni bir staj ve uzun süredir üzerinde çalıştığım One Love festivalini de görme fırsatı bulacağım. Ne kadar burada sık sık söylenmiş olsam da, Amsterdam'ı özleyeceğim.

No comments: