Tuesday, April 7, 2009

Duman - Yeni albüm,ilk konser

Geçtiğimiz pazar günü Bostancı gösteri merkezinde duman konserindeydim. 4 yıl aradan sonra Duman'ın çıkardığı ilk albümün ilk konseri!
Aslında Duman benim 4-5 yıl önce lise sıralarındayken dinlediğim bir gruptu; ancak albümü dinleyince meraklanıp konsere gitmeye karar verdim. İyi ki de gitmişim!

Lise'li gençliğin ellerinde biralarıyla giriş sıralarında beklemelerinden, 14-15 yaşındaki kızların "Batuhaaaan seni seviyorum!" diye bağırmalarından yaşlandığımı fark ettim : )
Konserde çoğunlukla yeni şarkılara ağırlık veren Duman gençliği coşturmayı başardı! Benim yeni favori şarkım ise "Balık".

Tabii yeni şarkılara rağmen eski parçaların unutulmaması ve yoğun istek görmesi de beni mutlu etti. Duman I ve Duman II olarak ayrı satılan yeni albümlere kulak verin!

www.halimizduman.com

No comments: