Thursday, May 15, 2008

Supernatural Superserious

Bir süredir dinlemekten vazgeçemediğim şarkılardan biri de R.E.M'in son albümü Accelerate'deki "Supernatural Superserious" adlı şarkısı. Ben videodan geç haberdar oldum maalesef. Dinlemediyseniz aşağıdaki linkten videoyu da izleyebilirsiniz. Şiddetle tavsiye ediyorum :)

http://www.youtube.com/watch?v=IZqHaPrWp8E&feature=user
http://www.supernaturalsuperserious.com/


Bu arada bugün Masstival'in gerçekleşeceği de kesinlik kazandı. Geçen sene AVEA'nın sponsor olduğu bu festivale bu sene Yapı Kredi sponsor oluyormuş. Radar Live'ın eksikliğinde Yapı Kredi Masstival'e el atmış anlaşılan... :) Bana açıkladıkları line-uplarıyla (White Snake ve Def Leppard) Hollandada yapılacak olan Arrow Rock Festival'ini anımsatsa da gene de iptal olmamasına sevindim.

Unutmadan bugün şans eseri Efes Pilsen One love ile ilgili yeni bilgilerin yazıldığını gördüm. Oyunlar, dans gösterileri, karaoke ve daha bir çok aktivite olacak festivalde. Bende bavulumu açmadan festivale katılacağım :)) Herkesi orda görmeyi umuyorum!

No comments: