Saturday, May 17, 2008

Warp Light District ve işin arka yüzü...


Nedir bu WLD? Benimle ne alakası var? Hikaye şöyle başlıyor... Bir süre önce şans eseri Amsterdamda 2 kişiyle tanıştım : Fransız – Gregory- ile Hollandalı- Marieke-. Greg birkaç yıldır Amsterdamda yaşıyor, Djlik yapıyor ve kendi CD’sini çıkarmış. Marieke de üniversite okuyor aynı zamanda part-time çalışıyor. İkisi birlikte bir etkinlik yapmaya karar vermişler ve geçtiğimiz şubat ayında 300 kişilik bir parti yapmışlar Amsterdamda. Tamamen profesyonel yardım almadan, kendi bütçeleriyle yaptıkları bu partiyi de doldurmayı başarmışlar.

Gregory ve Marieke’nin amacı çeşitli Djler ve görsel sanatlardan oluşan bu parti konseptini devam ettirmek ve ileride bunu asıl işleri olarak yapmak. Bana bu partiyi açıklarlarken ikinci partinin de Haziran ayında olacağını söylediler. Küçük bir ayrıntı ise Haziran ayında Rotterdamda yapılacak bu partinin bu sefer 600 kişilik bir parti olacak olması ve bu yüzden çok daha fazla çaba gerektirecek olması. Bazı şeylere yetişemediklerini ve özellikle promosyon için yardıma ihtiyaçları olduklarını belirttiler.Açıkcası bende Gregory ve Marieke’nin bu çabasından etkilendim ve onlara yardım etmek istedim.Ve böylece WLD projesinin bir parçası olmuş bulundum. Nisan ayından beri çeşitli yollardan bu partinin promosyonunu yapıyorum ve amacımız bu partinin sürekliliğini sağlamak. Belli mi olur, belki bir gün onların Türkiyeye gelmesine bile yardım ederim.

Merak edeniniz olursa official sayfasına ve Myspace sayfasına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

http://www.warplightdistrict.com/
http://www.myspace.com/warplightdistrict


No comments: